Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Όταν ο Θεός έχει κέφια κι εγώ χρόνο

Όταν λοιπόν ο Θεός έχει κέφια βρίσκει μια φάτσα της αρεσκείας του και της λέει: "Εσύ θα φτιάχνεις ωραίες μουσικές" ή "εσένα σου δίνω τη φωνή να τις τραγουδάς". Και έτσι ξεφυτρώνουν τα αριστουργήματα από κάποιους εμπνευσμένους τύπους που όλοι τους ζηλεύουμε και θα θέλαμε να ήμασταν στη θέση τους.
Όταν εγώ έχω χρόνο συλλέγω μερικά από αυτά τα αριστουργήματα και φτιάχνω ένα ωραίο μπουκέτο για να σας το χαρίσω.
Το συγκεκριμένο μπουκέτο το έχω ακούσει πολλές φορές το πρωί στη παραλία αφού έχω απολαύσει το κολύμπι μου (πάω κατά τις 7:30 πριν πλακώσει κόσμος μαζί με τους γέροι) και θα μπορούσε να παιχτεί, κατά τη ταπεινή μου γνώμη, και από ένα ήσυχο παραθαλάσσιο καφέ (που ονειρευόμουν πάντα να είχα), που θέλει λίγο να ξεχωρίσει από την ανιαρή επανάληψη των ακόμη πιο ανιαρών mainstream καλλιτεχνών...αμήν.
Υ.Γ Αν αρέσει σε κάποιους από εσάς ένα ευχαριστώ θα μου έδινε έναυσμα να ανεβάσω σύντομα κι άλλα ωραία πράγματα

http://rapidshare.com/files/251332439/Sound_4.mp3

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ! Τώρα το ακούω και δυστυχώς είμαι στο τέλος! :-)
Είχα πετύχει το blog σου κατά λάθος, και από τότε δίνω σημασία σε κάθε post, συνέχισε έτσι!

ΑΛΛΟΙ είπε...

Ευχαριστώ για τα του θεού δώρο που φροντίζεις να προσφέρεις...

DR. Lunacy είπε...

τα ευχαριστώ και τα σχόλιά σας δίνουν νόημα στη προσπάθειά μου να μοιράζομαι πράγματα μαζί σας...
Να είστε καλά!!