Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Πρωταγωνιστές με το Σταύρο Θεοδωράκη

Ας αναπαράγουμε ένα στιγμιότυπο της πρόσφατης συνέντευξης του Σταύρου Θεοδωράκη με την υπουργό περιβάλλοντος κυρία Τίνα Μπιρμπίλη, στη γνωστή εκπομπή του επίσης γνωστού πασοκοκάναλου:

Θεοδωράκης:Είστε ανύπαντρη μητέρα...
Μπιρμπίλη: Και είμαι περήφανη γι' αυτό...
Σχόλιο γράφοντος: Το σύνθημα είναι "κορίτσια για όσες δε κατάλαβαν αν θέλετε να παραμείνετε περήφανες καλύτερα μόνες" (για να έχουν υγεία και τα παιδάκια σας). Μπράβο παιδιά! Ωραία πρότυπα! Δηλαδή μανδάμ η παντρεμένες που είναι και μητέρες είναι πατσαβούρες; (τα προοδευτικά μου πρότυπα μέσα)
Θεοδωράκης: Είστε νευρωτική με τη δουλειά σας...
Μπιρμπίλη: ...και ψυχωτική...
Σχόλιο γράφοντος: Γιούπιιιιι μας κυβερνούν αγχώδεις σχιζοφρενείς!!! (Τα χάπια σας κυρία μου, τα χάπια σας να μη ξεχνάτε...μη μας βάλετε καμιά φωτιά στα λίγα δάση που μας απέμειναν)


Κρίμα ρε Σταύρο και σε είχα και σε υπόληψη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ηθελα τόσο πολλά να γράψω.Δε ξέρω αν φτάνει ο χώρος κι αν θα'χει νόημα.Μόνο το συναίσθημά μου θα μεταφέρω,όταν το διάβασα.Λύπη.Απέραντη λύπη που μου φέρνει ακόμα και τώρα δάκρυα.Κρίμα που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι(κάποιοι απ΄αυτούς και ποιητές)που προσπερνούν οποιοδήποτε συναίσθημα (ακόμα και το δικό τους)για να προβάλουν και να δικαιώσουν μια καλά ριζωμένη κοινωνική κατασκευή.Εγώ που προτιμώ να επικοινωνώ με τη γλώσσα των συναισθημάτων κι όχι των κοινωνικών επιταγών,θα μεταφέρω την ατάκα μιας γιαγιάς σε μια κατά τα άλλα αδιάφορη πρόσφατη ελληνική ταινία:Πίσω από τις πράξεις των ανθρώπων (π.χ τις αναρτήσεις τους στα blogs) κρύβεται πάντα είτε η αγάπη είτε ο ΦΟΒΟΣ.Ό,τι κάνουμε το κάνουμε είτε από αγάπη είτε από φόβο.