Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Feedback....

Λίγο πριν το καινούριο ξημέρωμα πήγα σε μια συναυλία poorockers που έκατσε στο τόπο μου! Το πρώτο όνομα γνωστό και μη εξαιρετέο..μου έκατσε όμως στο μυαλό η φιγούρα του πληκτρά γιατί μου θύμιζε ένα απολίθωμα από κάτι δίσκους! Όταν τελειώσανε με το καλό τόλμησα να πάω να ρωτήσω (όχι τον ίδιο) το τύπο που δούλευε στο μπαρ: "μήπως το μπάρμπα μπεν που παίζει εκεί πάνω τον λένε Δημήτρη;" "Δε ξέρω" μου απάντησε "ρώτησε το συνεταίρο μου εκεί έξω" ...πήγα και στο συνέταιρο μα κι ίδιος καλά καλά δεν ήξερε και ρωτάει τη πριμαντόνα: "ρε συ πως το λένε το πληκτρά;" Ο Δημήτρης ο Πολύτιμος" του λέει... Ξαφνικά ξύπνησαν μέσα μου και άρχισαν να χοροπηδάνε οι μορφές από τα οπισθόφυλλα των παλιών βινυλίων...είπα "άντε κωλόφαρδε πάλι τα παπούδια σε σιγοντάρουν" και κατέβασα διακόπτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: